8/25/2012

Talk that talk...


Witam wszystkich :)

Nadszedł odpowiedni moment aby napisać kilka słów o sobie. Jestem tegoroczną absolwentką filologii rosyjskiej i stosunków międzynarodowych. Studiowałam dwa kierunki dziennie co niestety uniemożliwiało mi prowadzenie bloga ;). Modą interesuję się od zawsze, ale pomysł stworzenia bloga i poświęcenia się mu w 100% narodził się kilka miesięcy temu.  Interesuję się również fotografią, czym niestety nie mogę się z Wami chwilowo podzielić, gdyż  moja lustrzanka uległa zniszczeniu kilka miesięcy temu :( . Z góry przepraszam za jakość zdjęć na blogu, mam nadzieję niedługo dokonam zakupu nowego aparatu :) .

Jeśli macie pytania, chętnie odpowiem :).


 Pozdrawiam :)
     
                                                                                     
                                                   


shirt- Zara, shorts- Wrangler DIY, sandals- Topshop






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz